Artyści 2015

Podczas V edycji Festiwalu Light Move Festival zaprezentowane zostanie 26 instalacji świetlnych, 5 projekcji wielkoformatowych w technologii Mapping 2D/3D, 12 projekcji i animacji wielkoformatowych oraz poddamy iluminacjom niemal 50 budynków w obszarze centrum Łodzi. Przy tworzeniu instalacji oraz iluminacji festiwalowych, używane są ekologiczne lampy Led, dzięki czemu, wydarzenie nie zużywa dużo energii elektrycznej, prezentuje najnowsze trendy w dziedzinie oświetlenia oraz kształtuje ekologiczne postawy społeczne. Dzięki wykorzystaniu nie zaśmiecających światłem nieba projektorów, mogą Państwo podziwiać najpiękniejsze prace artystów z całego świata w doskonałej jakości.

Teatr V6 (Łódź, PL)

Imaginarium (numer 18)

Łódzki Teatr V6 pod przewodnictwem Tomasz Filipiaka przygotował widowiskowy spektakl, który na długo pozostanie w pamięci gości tegorocznego Festiwalu Światła. „Imaginarium” jest multimedialnym widowiskiem wokalno-taneczno-akrobatycznym, do którego zaangażowano około 30 artystów z całej Polski. Spektakl jest połączeniem nieograniczonych możliwości sztuki multimedialnej oraz mappingu, który harmonijnie splata się z tańcem, akrobacjami, popisami kaskaderskimi, pirotechniką oraz wokalem. Dodatkową innowacją jest wprowadzenie ciężkich maszyn budowlanych, które wystąpią w roli aktorów naszego show. „Imaginarium” to spektakl, który pozwala zapomnieć o rzeczywistości i przejść do świata naszej wyobraźni. Będziemy na nowo, w magiczny i tajemniczy sposób budować EC1. Industrialny charakter widowiska współgra z klimatem naszej pięknej i wciąż rozwijającej się Łodzi. Spektakl będzie można zobaczyć od 9 do 11 października przy EC1 w godzinach 19.00 oraz 21.00. www.teatrv6.pl

26

Spectaculaires Allumeurs d’Images (Francja)

„Salon Odrzuconych” (numer 6a)

Paryż 1863. Salon Akademii Sztuk Pięknych ma zamiar otworzyć swoje podwoje. Ale 3000 dzieł sztuki, które zostały odrzucone przez jury, stają się źródłem licznych kontrowersji. Dlatego Napoleon III czuje, że musi stworzyć ” salon odrzuconych ”, w którego zbiory wejdą prace odrzuconych przez akademickie jury.
W tym momencie, nowa fala artystów inicjuje ”salon odrzuconych” prowadzony przez Édouarda Maneta, którego symbolem staje się jego obraz „Śniadanie na trawie”. Budzi to zdecydowany sprzeciw w artystycznej świecie. Przełamując konwenanse XIX wieku, ruch przyćmiewa swą sławą oficjalnych, faworyzowanych malarzy głównego nurtu.
Właśnie z tego potężnego ruchu artystycznego, który otworzył nowe horyzonty sztuki współczesnej, wyniknie kierunek zwany impresjonizmem.
Prezentowana podczas Festiwalu projekcja „Salon Odrzuconych” będzie multimedialnym odniesieniem do tego wspaniałego grona artystów – wizjonerów, poszukiwaczy idealnego promienia światła, zakochanych zjawiskiem ciągłej zmiany. Projekt pokaże nieustające założenie wielkich impresjonistów – dążenie, by paleta kolorów była odbiciem kolorów życia.

15

Visualsupport (Kraków, PL)

EC1 OdNOVA(numer 17) oraz Pieśń światła (numer 36)

Team Visualsupport po raz kolejny daje o sobie znać w Łodzi. Nauczeni doświadczeniem wiedzą, że dobry mapping jest wypadkową obrazu i dźwięku. W tym roku zdecydowali się pójść o krok dalej tworząc live performance polegający na połączeniu żywego planu z niebywale szczegółową projekcją w 3D. Znany mieszkańcom Łodzi, Kościół Podwyższenia św. Krzyża rozbłyśnie setkami barw, nabierając nowego wyrazu. Podczas tworzenia koncepcji, dyrektor artystyczny grupy – Sławomir Fąfara z racji swojego wykształcenia, wyczulony na architektoniczne detale, skupił działania kreatywne na podkreślaniu każdego waloru neoromańskiej budowli. 

23

Korzystając z okazji rozszerzenia obszaru działania Light Move Festival, zespół Visualsupport zaprojektował także drugi mapping, na budowlę, która swoim charakterem i przeznaczeniem skrajnie rożni się od budowli sakralnych. Mowa o obiekcie EC1, najstarszej łódzkiej elektrowni, który powrócił do życia jako przestrzeń o charakterze kulturalno-artystycznym. Motywem przewodnim kreacji będzie nieograniczona moc energii, która skupia w Łodzi to co najlepsze – bogatą historię oraz współczesną energię ludzi w niej mieszkających. Fasada budynku zezwala na puszczenie wodzy fantazji – wykorzystanie techniki 3D przetransformuje z pozoru płaski fragment kompleksu w trójwymiarową przestrzeń do nakreślenia tego czym jest właściwie EC1. 

Współpraca: Echo Investment.

Lightcast (Łódź, PL)

ELECTROVOLUT1ON (numer 16)

Lightcast to grupa młodych kreatywnych grafików i animatorów wywodzących się ze środowiska akademickiego Politechniki Łódzkiej. Projekcje tworzone przez artystów łączą w sobie spektakularne efekty świetlne z unikalną fabułą wynikającą z kontekstu miejsca.

ELECTROVOLUT1ON – czyli elektryczna ewolucja na ponad 400 metrachkwadratowych fasady odrestaurowanego budynku dawnej elektrowni EC1.Spektakl audiowizualny wykonany w technologii mappingu 3D wmetaforyczny sposób obrazuje próby okiełznania energii elektrycznej.

Klaus Obermaier (Austria)

FACE IT (numer 20)

Projekt interaktywny, którego autorem jest znany na całym świecie austriacki artysta Klaus Obermaier, specjalizujący się w angażujących widzów działaniach artystycznych.

Wyraz twarzy oddaje stan emocjonalny jednostki i jest podstawowym środkiem przekazu między ludźmi. Mimiką przekazujemy sygnały takich emocji jak radość, smutek, gniew, strach, zaskoczenie i obrzydzenie, które są uznawane przez ludzi na całym świecie, niezależnie od kultury i języka.

Instalacja FACE IT wprowadza publiczność w wyjątkową przestrzeń komunikacji, w której mogą oni pozostawać w interakcji z własnymi twarzami i twarzami innych uczestników, a tym samym zostać kreatorami i jednocześnie bohaterami dzieła sztuki.

Instalacja, bazując na technologii wykorzystującej system kinect, pozwala uczestnikom Festiwalu sterować twarzą znajdującą się na ścianie budynku o powierzchni ponad 100 m2. Po raz pierwszy w historii Festiwalu, goście będą mogli samodzielnie pokierować projekcją.

Współpraca:

Jonasz Koperkiewicz

Architoskop (numer 45)

Prezentacja oparta o wykonane przez autora ornamenty i raporty odwołujące się do sztuki witrażu. Przenikające się i z wolna poruszające kompozycje mają niekiedy cechy obrazów kalejdoskopowych, niektóre z nich mają na celu podkreślenie i uwydatnienie szczegółów architektonicznych budynków, na które zostaną rzucone, inne mają działać zupełnie odwrotnie ­ zachwiać codzienny porządek i stworzyć nowe abstrakcyjne budowle. W efekcie całość prezentacji ubarwiona stworzoną ścieżką dźwiękową oscylującą wokół muzyki eksperymentalnej, trip­hopu i jazzu, która ma przenieść widza w kolorowy, baśniowo- oniryczny świat, w którym nic nie jest stałe, wszystko ulega ciągłym zmianom i przepływającej energii.

Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Łodzi i Łódzka woda najlepsza objęli mecenatem projekt „Architoskop”.

Invedo/Blue Brick (Łódź, PL)

TwistUp! City (numer 43)

Interaktywna instalacja wykorzystuje widzów jako część przedstawienia. Stań się gigantem na budynku. Zostań kontrolerem dla publiczności. Unieśmiertelnij swoją śmiałość zdjęciem na Facebooka.

 33

Klaus Obermaier (Austria)

Dancing House (numer 5)

Połączenie mappingu architektonicznego z grą interaktywną. Każdy z widzów festiwalu może dowolnie sterować projekcją i bawić się detalami jednego z najpiękniejszego łódzkich pałaców przy Moniuszki 4. Dzięki zastosowaniu systemu kinekt, obserwatorzy sterują projekcją, zmieniają, modyfikują, burzą i budują pałac Meyera.

Podczas Light.Move.Festival 2015 firma Rossmann objęła mecenatem projekt „Dancing House”.

NieDAsie (Szczecin, PL)

Pewex (numer 12)

Instalacja audiowizualna bazująca na charakterystycznych, zastanych elementach, pozostałych po poprzednim ustroju polityczno-społecznym. Pewex – utożsamiany niegdyś przez Polaków z „Zachodem”, rajem, lepszym światem, czymś nieosiągalnym, przedstawiony w kontekście bardzo aktualnych wydarzeń.

Współpraca: Echo Investment.

Sergey Badalov (Białoruś)

Asweja (numer 46)

Spektakularne przedstawienie autorstwa białoruskiego kompozytora Sergey’a Badalov’a, łączące brzmienie orkiestry na żywo z nowoczesną technologią oraz folklorem.  ASWEJA przeniesie słuchaczy-widzów w mistyczny starosłowiański świat.

Na potrzeby przedstawienia zaproszono unikalny zespół autentycznego śpiewu ludowego “Strala”z Białorusi. 45-osobową orkiestrą z chórem dyrygował będzie Łukasz Wódecki.

 

Karolina Specht (Łódź, PL)

Przebudzenie Nocy (numer 11a)

Film animowany wykonany w technice animacji komputerowej 2D.

Dzień i Noc od stuleci, nieprzerwanie wykonują tą samą czynność – wprawiają w ruch Kulę Ziemską… Do czasu. Znużona rutyną Noc zapada w głęboki sen. Jak przywrócić dawny porządek? Jaką rolę w budzeniu nocy odegra kolorowy pryzmat tęczy?

Pani Pawlosky (Szczecin, PL)

Neželjena (numer 37)

Wybiórczo zanimowane elementy, wycinki malarstwa, fotografii w połączeniu z video stworzą jedną spójną scenę, która będzie sprawiała wrażenia powolnego życia, ruszających się postaci, zwierząt, oczu, rąk, gestów tworząc spójną kompozycję. Pani Pawlosky, niezależna artystka wizualna,reżyserka wideoklipów, VJ. W jej portfolio znajdują się projekty multimedialne w nurcie szeroko pojętego video-artu, VJ’ingu realizowane w formie widowisk wizualnych czy instalacji audiowizualnych. Swoje prace miała okazję prezentować w Polsce oraz zagranicą (USA, Rosja,Turcja,Francja). Jest stypendystką programu Artist-in-Residance Górnej Bawarii oraz artystycznego stypendium Marszałka Województwa Zachodnio-Pomorskiego.

Magdalena Jakubowska, Filmovi (Białystok, PL)

Skarb na końcu tęczy (numer 4)

Nie garniec złota jest skarbem, a spokój i przyjaźnie. Pokaz sekwencji świetlnej z akompaniamentem muzyki zbuduje magiczną atmosferę. Cieszcie się nią siedząc razem pod tęczą. Projekt Magdaleny Jakubowskiej, członkini kolektywu sztuk wizualnych FILMOVI, absolwentki architektury wnętrz oraz architektury i urbanistyki Politechniki Białostockiej, odnoszącej liczne sukcesy w dziedzinie oświetleniowej.

Rafał DobruchowskiBogusław KrzciukRafał Szrajber (Łódź, PL)

Niewidzialne miasto (numer 7)

Bez obecności człowieka w przestrzeni nie stanie się ona miejscem. Miejsce, bez idei, myśli i dążeń nie stanie się miastem. Miasto i towarzyszący mu krajobraz to zapis procesu któremu towarzyszy zmiana. Te zmiany mają wpływ na cały ekosystem tworzący miasto. Chcemy zwrócić uwagę, że miasto to coś więcej niż kultura materialna i jej przejawy w przestrzeni. Z przekorą wykorzystujemy symbolikę budek dla ptaków tworząc symboliczne niewidzialne na co dzień miasto i jego elementy, by potem oddać je do zasiedlenia i funkcjonowania.

Projekt powstał przy współpracy firmy Alfa-Zeta.

 

Aleksander Dynarek, Piotr Kluszczyński (Łódź, PL)

Komin Światła (numer 8)

Instalacja nawiązująca do czterech kultur Łodzi i fabrycznej architektury, jaką owe kultury współtworzyły. Projekt jest zbudowany z paneli z drewnianej sklejki ciętej za pomocą technologii CNC.  Zaprojektowana za pomocą nowoczesnych technologii parametrycznych składa się z trójwymiarowej mozaiki. Panele mają wycięte otwory w kształcie liter z alfabetów czterech kultur Łodzi, tworząc efekt światła wspinającego się ku górze i owijającego instalację, łącząc w jedną całość skomplikowany patchwork  form i symboli.

Fundacja Lux Pro Monumentis (Łódź, PL)

Salon światła (numer 10)

Otwórz swoje oczy na wyjątkowy miejski salon, oświetlony dziesiątkami dekoracyjnych abażurów. Projekt  jest swoistą zabawą z konwencją znaną z salonów minionego wieku. Powrót do tradycyjnych metod oświetleniowych, jednak w nietradycyjnej kompozycji. Sklepienie nad ulicą Moniuszki rozświetlą dziesiątki kolorowych abażurów, wprowadzając atmosferę starodawnych wnętrz i ogrzewając ulicę ciepłym dotykiem światła. Instalacja tchnie ducha w surową przestrzeń miejską.

Porte par le vent (Francja)

Les Luminéoles (numer 13)

Porté par le vent jest grupą proponującą poetycką powietrzną kreację „Les Luminéoles” – wielkie struktury wypełnione helem, unoszące się na wysokość 30 – 40 metrów, biorąc w posiadanie żywioł powietrza. Na waszych oczach „Les Luminéoles” nabierają kształtu, rozbłyskują światłem  i z elegancją szybują kreśląc abstrakcyjne wzory w przestrzeni Waszej wyobraźni.

Akademia Sztuk Pięknych w Katowicach

Prowadzący -  prof. Marian Oslislo, dr Ksawery Kaliski, mgr Piotr Ceglarek, mgr Krzysztof Zygalski

Autorzy - Jan Kasperczyk, Mateusz Trytek, Dominika Wollman

Łódzkie detale (numer 19) oraz Fabryka Ornamentu (39)

Pracownia Działań Multimedialnych  jest pracownią o charakterze interdyscyplinarnym na Wydziale Projektowania Graficznego i Multimediów w Akademii Sztuk Pięknych w Katowicach o piętnastoletniej tradycji. Rozwój technologii daje zarówno projektantowi, jak i artyście możliwość formułowania nowoczesnego komunikatu za pomocą multimediów, adekwatnego do czasów, w których żyjemy. Jeszcze w latach osiemdziesiątych Gene Youngblood opisywał rewolucję komputerową, która zintegrowała trzy dziedziny: sztukę, naukę i technologię, a ludzi zajmujących się tymi dziedzinami określał mianem New Renaissance Artists. Współczesna definicja projektanta, twórcy czy badacza lokuje go na pograniczu wielowątkowychi wieloaspektowych projektów multimedialnych, w których kreacja połączona jest z wysoką technologią audiowizualną oraz informatyką.

Pracownia Działań Multimedialnych podejmuje tematy dotyczące problemów społecznych, edukacyjnych, komunikacyjnych i technologicznych. Duży nacisk kładzie na działania eksperymentalne i stosowanie nowatorskich technik multimedialnych. W ramach tematów semestralnych i prac dyplomowych  studenci pracują nad takimi zagadnieniami jak animacja, eksperyment wizualny, projektowanie interfejsów, gier komputerowych, kreacja i produkcja widowisk multimedialnych, klipów wideo i aplikacji interaktywnych, mappingu oraz vj’ingu. 

 

Fundacja Lux Pro Monumentis (Łódź, PL)

Dachołazy (numer 21)

Ekologiczna instalacja która pokaże, jak kreatywne myślenie może przemienić produkty uważane przez nas za niechciane w prawdziwe dzieła sztuki. Instalacja ta jest jednocześnie finałem wakacyjnej akcji zbierania butelek, która cieszyła się w tym roku wyjątkową popularnością wśród łodzian. Dachołazy reprezentują to, co najbardziej łódzkie: łódzkie podwórka, łódzkie dachy, łódzkie koty.

 

 

Aneta Dakało, Filmovi (Białystok, PL)

Kokony (numer 25)

Organiczna forma i nienaturalna poświata sprawiają, że patrząc na nie z niepokojem nasuwa się pytanie: „Co się z nich wykluje?”. Projekt Anety Dakało, studentki architektury wnętrz Politechniki Białostockiej, członkinię kolektywu sztuk wizualnych FILMOVI.

  

 

Fundacja Lux Pro Monumentis, Film: Maciej Winiarczyk 

Northern Lights (numer 26)

Kto powiedział, że zorzę polarną można ujrzeć jedynie na dalekiej północy? Projekcja „Northern Lights”, osadzona na konstrukcji symbolizującej żagle, zabierze widzów w magiczny świat morskich podróży i magicznych widoków.  Dzięki sztuce światła, Light.Move.Festival. zaprezentuje dalekie, nieosiągalne na co dzień krainy, przepełnione mocą koloru i dźwięku.

Fundacja Lux Pro Monumentis

Kredki świe(tli/c)owe (numer 34)

W parku Sienkiewicza, tuż obok strefy świetlnych warsztatów dla najmłodszych, powstanie baśniowa instalacja stworzona z kolorowych, świecących kredek. Każdy z uczestników wejdzie w świat fantazji i wróci do czasów dzieciństwa, bawiąc się ponad metrowymi, kolorowymi kredkami.  Kredki świecowe, jako narzędzie do malowania przestrzeni, stanie się samoistnym dziełem sztuki. Pionowe świetlne instalacje są odniesieniem do kreatywności, która budowana jest od najmłodszych lat.

 

 

Hanna Michalak (PL, KN Illumination WAPP)

Łąka gwiezdna (numer 29)

Gwiezdna łąka, to zaaranżowana w przestrzeni parku, świetlna impresja na temat bliskich sercu autorki, falujących krajobrazów naturalnych łąk z kroplami rosy o świcie. To odbicie nieba na ziemi (gwiazdy-kwiaty), jest artystycznym odniesieniem i zaproszeniem do świata, w którym obiekty nie są formowane losowo, ale wszystkie oparte są na regularności i harmonii. Instalacja jest autorską interpretacją, świata bogactwa i prostoty geometrii fraktalnej, różnorodności, a zarazem powtarzalności form bionicznych w przyrodzie. Recyklingowy materiał użyty do wykonania instalacji, ma przypominać odbiorcom, o koniecznym szacunku do wykorzystywania ograniczonej i skończonej powierzchni naszej planety.

KN Illumination Wydziału Architektury Politechniki Poznańskiej

Autorzy - Jakub Wójtowicz, Filip Zieliński

ON/OFF LightBulb (numer 28)

Życie bez światła w dzisiejszych czasach zdaje się być niemożliwe. Niewątpliwie światło poprawia strukturę i jakość życia, jednak oświetlenie stanowi aż 20% światowego zużycia energii elektrycznej.

Instalacja ON/OFF LightBulb, stworzona została z materiałów wtórnych, dla podkreślenia rangi jednego z zagadnień Międzynarodowego Roku Światła 2015 – ekologii. Forma instalacji jest ukłonem w stronę twórców pierwszych żarówek – Josepha Wilsona Swan’a i Thomas’a Edisona, oraz ukazuje światło jako coraz powszechniej stosowane narzędzie wyrazu artystycznego.

Artur Grycuk, Filmovi (Białystok, PL)

Aqua Olimpia (numer 30)

Złudzenie wody stworzone ze światła przypomni mieszkańcom nieistniejący Łódzki basen Olimpia. Świecąca iluzja tafli kąpieliska swobodnie faluje zgodnie z szumem wody oraz umożliwia widzowi „przypłynięcie” przez nią. Projekt Artura Grycuka, członka kolektywu sztuk wizualnych FILMOVI, absolwenta architektury i urbanistyki Politechniki Białostockiej, koordynatora wielu projektów oświetleniowych, elektronicznych oraz mappingów.

 

Aneta Dakało, Filmovi (Białystok, PL)

Interior Inferni (numer 32)

Instalacja ta wygląda niczym żywa i pulsująca brama do samych piekieł. Straszy, jednocześnie przyciągając w niewyjaśniony sposób. Projekt Anety Dakało, studentki architektury wnętrz Politechniki Białostockiej, członkinię kolektywu sztuk wizualnych FILMOVI.

 

Fundacja Lux Pro Monumentis (Łódź, PL)

Kwiaty Łódzkich Witraży (numer 33)

Kolorowa instalacja przestrzenna nawiązująca do artystycznego wykorzystania szkła w secesyjnej i eklektycznej architekturze. Obecne w  historycznych łódzkich kościołach, pałacach i klatkach schodowych kamienic, szklane kompozycje stały się wizytówką fabrykanckiej Łodzi. Podczas Light. Move. Festival. świetlne witraże ukwiecą obszar parku Sienkiewicza i wykreują prawdziwie mistyczną polanę.

 

Fundacja Lux Pro Monumentis (Łódź, PL)

Kredki świe(tl/c)owe (numer 34)

W parku Sienkiewicza, tuż obok strefy świetlnych warsztatów dla najmłodszych, powstanie baśniowa instalacja stworzona z kolorowych, świecących kredek. Każdy z uczestników wejdzie w świat fantazji i wróci do czasów dzieciństwa, bawiąc się ponad metrowymi, kolorowymi kredkami.  Kredki świecowe, jako narzędzie do malowania przestrzeni, stanie się samoistnym dziełem sztuki. Pionowe świetlne instalacje są odniesieniem do kreatywności, która budowana jest od najmłodszych lat.

preMADE Team Dutkowska | Łukasiak

Glowing Nature (numer 38)

Artystyczne duo pracujące wspólnie ponad 3 lata. Zakres zainteresowań artystek zawiera szeroko pojęte nowe media, między innymi takie jak sztuka interaktywna wykorzystująca Kinecty, kreatywne programowanie, czujniki ruchu, arduino i wizualizacje. W projekcie Glowing Nature uwaga została skupiona na bardziej tradycyjnych mediach w tej kategorii, czyli land art zbudowany przy użyciu światła.

PreMADE w swoich działaniach stara się eksploatować te media do odkrywania, badania i interakcji ze społeczeństwem i szeroką publicznością. Ich praca jest skupiona na reakcji i interakcji z widzami wystaw jak i ludźmi kompletnie nie związanymi ze sztuką. To pozwala im na budowanie dialogu, prezentowanie ich własnych perspektyw i szukanie uniwersalnych sposobów komunikacji.

Land art. Geometryczna struktura o charakterze generatywnym zintegrowana z otoczeniem. Jest to działająca na zagadnieniach takich jak przemijanie, natura, piękno, czasowa instalacja osadzona w mieście. Przy użyciu takich walorów jak światło nadajemy zieleni miejskiej nowe wartości wizualne, tworząc ją obiektem artystycznym.

  

Aleksander Dynarek, Piotr Kluszczyński (Łódź, PL)

Warsztaty parametryczne (numer 42)

Warsztaty z projektowania parametrycznego organizowane przez studentów Architektura to okazja, by nauczyć się w praktyce podstaw nowoczesnych technik projektowania cyfrowego.  Tydzień naszej pracy będzie dotyczył biomimetyki, czyli projektowania opartego na formach i regułach jakie oferuje nam Matka Natura. Dzięki awangardowym technologiom możemy generować i symulować fascynujące procesy, jakimi przyroda organizuje swoje twory. Zwieńczeniem warsztatów będzie budowa instalacji zaprezentowanej na Light.Move.Festivalu.2015, która będzie ilustrować zbadane przez nas wspólnie tematy i reprezentować możliwości projektowania parametrycznego.

Projekt powstał przy współpracy z klubem Abracadabra da Club.

Fundacja Lux Pro Monumentis (Łódź, PL)

Miejskie piramidy

Myśląc o piramidach wyobrażamy sobie skwar, piasek i brak cienia.

Piramidy przygotowane przez Fundację „Lux Pro Monumentis” przełamują monotonię pustynnej barwy i niczym piramidy w Gizie wyznaczające trasę wędrowcom na pustyni, tak miejskie piramidy swoimi barwami przyciągają gości festiwalowych.

Współpraca: Lotto.

thumb

 

Syzan

Przestrzenne pokazy laserowe  (numer 14)

Light.Move.Festival. to kolor, światło, dźwięk, muzyka. Wszystkie te elementy odnajdziemy w przestrzennym pokazie laserowym ulokowanym przy ul. Traugutta 18.

Dzięki temu uczestnicy Festiwalu będą mieli okazję uczestniczyć w plenerowej imprezie, w której nie obowiązuje dress code czy limit wieku.

Współpraca: Lotto.

tech_465_image