`
Wyniki konkursu ,,POKAŻ SWOJĄ ŚWIET(L)NĄ ARANŻACJĘ”:
Nagroda Komisji Kwalifikacyjnej: Anna Pajor
Nagroda Publiczności: Paulina Sobczak
Oto wszystkie prace zakwalifikowane do drugiego etapu Konkursu:
_
Dziękujemy za wszystkie nadesłane prace!
Głosowanie odbywało się na naszym profilu na Facebooku.
_
___
_
REGULAMIN KONKURSU – ,,POKAŻ SWOJĄ ŚWIET(L)NĄ ARANŻACJĘ”
I POSTANOWIENIA OGÓLNE
§ 1
- Niniejszy regulamin określa warunki, na jakich odbywają się konkurs „Pokaż swoją świet(l)ną aranżację” zwany dalej „Konkursem”.
- Przedmiotem Konkursu jest wyłonienie zwycięzców – autorów najlepszych zdjęć, związanych z tematyką konkursu. Konkurs odbywa się na fan page’u Light Move Festival, zwany dalej „Fanpagem”, na portalu społecznościowym Facebook.com, pod adresem internetowym www.facebook.com/LightMoveFestival.
- Organizator oświadcza, że Konkurs nie jest w żaden sposób sponsorowany, popierany, zarządzany ani powiązany z podmiotami będącymi właścicielami serwisu społecznościowego Facebook.
- Organizator oświadcza, że Konkursy nie są grami losowymi, loteriami fantowymi, zakładami wzajemnymi, loteriami promocyjnymi, grami, których wynik zależy od przypadku, ani żadną inną formą przewidzianą w Ustawie z dnia 19 listopada 2009 r. o grach hazardowych (Dz.U.2009.201.1540 z późn. zm.).
a
II ORGANIZATOR
§ 2
- Organizatorem Konkursu jest Fundacja ,,Lux Pro Monumentis” , z siedzibą w Łodzi 90 – 103, ul. Piotrkowska 86, lok. 10u, zwana dalej „Organizatorem”
- Komisją Kwalifikacyjną są pracownicy Organizatora
- Siedzibą Komisji Konkursowej jest siedziba Organizatora
- Zasady Konkursu określa niniejszy Regulamin, który wchodzi w życie z dniem rozpoczęcia Konkursu i obowiązuje do czasu jego zakończenia.
- Konkurs jest organizowany na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, na stronie www.facebook.com/LightMoveFestival serwisu Facebook.com dla wszystkich użytkowników tego serwisu.
a
III CELE KONKURSU
§ 3
Celami konkursu są:
- Wyłonienie projektu o wysokich walorach artystycznych.
- Promocja działalności artystycznej i kreatywności twórcy.
- Promocja nowatorskich rozwiązań w dziedzinie technologii świetlnych.
- Poszukiwanie piękna w codziennym życiu.
- Tworzenie estetycznej przestrzeni wokół siebie.
- Kształtowanie wyobraźni społeczeństwa.
a
IV PRZEDMIOT KONKURSU
§ 4
- Przedmiotem konkursu jest Zdjęcie przedstawiające aranżację światłem otaczającej nas domowej przestrzeni np. oryginalne oświetlenie pokoju.
- Nadesłane Zdjęcie powinno być w rozdzielczości przynajmniej 72 dpi.
a
V UCZESTNICY KONKURSU
§ 5
- Udział w Konkursie jest bezpłatny.
- Konkurs adresowany jest zarówno do osób pełnoletnich jak i niepełnoletnich (za zgodą rodziców).
- Uczestnicy mogą brać udział w konkursie indywidualnie
- Uczestnikami Konkursu nie mogą być pracownicy Fundacji.
a
VI ZASADY I PRZEBIEG KONKURSU
§ 6
- Aby przystąpić do konkursu, należy zapoznać się z Regulaminem Konkursu.
- Konkurs składa się z dwóch etapów:
- Etap I : zgłaszanie udziału w Konkursie poprzez nadsyłanie Zdjęć na adres e-mail: k.pasikowska@lmf.com.pl, w temacie wpisując ,,Konkurs….”. W treści maila prosimy podać imię, nazwisko i numer telefonu uczestnika. Etap I potrwa do 30 listopada 2015 r.
- Etap II : wybór 5 najlepszych Zdjęć przez Komisję Kwalifikacyjną i publikacja ich na Fanpage’u, w celu poddania ich ocenie fanom Fanpage Organizatora. Etap II trwa do 14 grudnia 2015 r.
- Warunkiem udziału w Konkursie jest nadesłanie Zdjęcia w terminie od 16 listopada do 30 listopada 2015 roku.
- Uczestnik do Konkursu może zgłosić 2 Zdjęcia, będące jego własnością.
- Przystępując do konkursu Uczestnik oświadcza, iż jest autorem Zdjęć i że nie narusza on praw osób trzecich oraz, że bierze na siebie pełną odpowiedzialność w przypadku, gdy osoba trzecia będzie sobie rościć prawa do Zdjęcia.
- Decyzję o wyborze zwycięzców podejmuje Komisja Kwalifikacyjna samodzielnie na podstawie subiektywnej oceny estetycznej przesłanych odpowiedzi konkursowych oraz fani Fanpage, klikając „Lubię to!” pod wybranymi zdjęciem/zdjęciami. Nie ma możliwości podważenia obiektywności wyboru najlepszych odpowiedzi konkursowych, gdyż wybór będzie zupełnie subiektywny i informujemy o tym otwarcie.
_
VII NAGRODY
§ 7
- Rozstrzygnięcie Konkursu nastąpi do dnia 15.12.2015 r.
- Imiona i nazwiska laureatów (zgodnie z danymi udostępnionymi przez uczestników serwisowi Facebook.com) zostaną opublikowane na Fanpage’u Organizatora.
- Przewidziane zostały dwie równorzędne nagrody – Nagroda Komisji Kwalifikacyjnej i Nagroda Publiczności
- Nagroda obejmuje zestaw gadżetów festiwalowych.
- W sprawie odbioru nagród Organizator skontaktuje się z Laureatami osobiście.
a
VIII POSTANOWIENIA KOŃCOWE
§ 8
- Przystępując do Konkursu Uczestnik oświadcza, że zna i akceptuje postanowienia Regulaminu Konkursu
- Przesłanie Zdjęcia do Konkursu jest jednoznaczne z przystąpieniem do niego.
- Dane osobowe przekazane Organizatorowi przez uczestników Konkursu będą przetwarzane w celu realizacji Konkursu.
- Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak ich niepodanie uniemożliwi laureatom uczestnictwo w Konkursie.
- Zgłoszenie uczestnictwa w Konkursie oznacza wyrażenie przez Uczestnika Konkursu zgody na przetwarzanie oraz publikowanie jego danych osobowych przez Organizatora, zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. 1997 nr 133 poz. 883).
- Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany zasad Konkursu nawet w trakcie jego trwania. Informacja o zmianach będzie umieszczona na Fanpage’u Organizatora. Zmiany wchodzą w życie z dniem ich ogłoszenia.
- Organizator nie ponosi kosztów związanych z dostarczeniem zgłoszeń konkursowych przez uczestników Konkursu.
- Organizator nie ponosi odpowiedzialności za problemy techniczne, powstałe w trakcie przesyłania zgłoszeń konkursowych i wynikające z nich opóźnienia w nadejściu zgłoszeń.
- Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany terminów: rozpoczęcia i zakończenia dodawania zgłoszeń konkursowych, rozpoczęcia i zakończenia głosowania oraz publikacji wyników Konkursu.
- W kwestiach nieuregulowanych Regulaminem stosuje się przepisy kodeksu cywilnego.